A song about all those "killings" by knife,guns, what ever, too many lost lives, mostly young peoble! It makes me sad! Jan
|
|
Meningsløst
Han gik hjem , en sen natte time
Tror han var knap 19 år
Det ku..ha..været, ja været ”min”
Der pludselig stod der alene
Et skænderi om ”ingenting”
Fulde folk og deres knive
Og pludselig ligger, han dernede,
Hva faen sker der indeni
Deres dumme hoveder, deres stolte verden
Hvor ingen tåler en skid
Og straks ska.. det klares, med kniven fremme
Det sidste du hører er drengens skrig……
Så meningsløst, så ung nu død
Hvad havde han gjort siden han sku dø
Har stadig billedet af ham i hovedet
Men jeg kendte ikke denne fyr
Men det skal minde , mig om at tænke
Bare om at tænke før jeg går ud
Og i byen møder deres stolte verden
Hvor ingen tåler en skid
Og straks ska.. det klares, med kniven fremme
Og det sidste du hører er dit eget skrig……
Så meningsløst, så ung nu død
Hvad havde han gjort siden han sku dø
Så meningsløst, endnu et drab
Hvad fik han med?? Hvil i fred!
Jan Buch /Feb. 08
©2008 All rights reserved KODA/Jan Buch Pedersen
x |
|
 |
|